Mijn Reham
Open menu
Bekijk hier het Huizenaanbod

Reham Team

Reham heeft een nieuwe service voor haar klanten: een speciale Verhuisbus die zowel door verkopers als kopers helemaal gratis gebruikt kan worden.

Waarom een Verhuisbus? 

We zoeken constant naar manieren om onze klanten net dat beetje extra te bieden in het hele proces van verkoop en aankoop van een nieuwe woning. Verhuizen is een bijzondere gebeurtenis waar veel bij komt kijken. En daarom hebben wij een nieuwe service bedacht die verhuizen net weer wat makkelijker maakt.

Hoe kan je de bus gebruiken? 

Onze klanten, zowel mensen wiens huis Reham verkoopt als mensen die bij Reham een huis kopen, kunnen de Verhuisbus heel gemakkelijk reserveren: bel naar ons kantoor +31 (0)115 - 432514 en vraag naar Wendy of Ellen. Hieronder lees je de veelgestelde vragen over de Verhuisbus.

Namens Team Reham veel succes gewenst met verhuizen!

 

Dit zeggen de gebruikers van de bus

 

Veelgestelde vragen over de Verhuisbus

Hoeveel tijd van te voren moet ik de Verhuisbus reserveren? Er staat geen specifieke periode voor maar probeer de bus zo snel mogelijk te reserveren als je weet wanneer je wilt verhuizen. In principe geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!


Hoelang kan ik de bus gebruiken? In feite is de bus voor alle klanten voor 1 dag te gebruiken. Heb je hem twee dagen nodig? Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Uitgangspunt is dat zoveel mogelijk mensen van de bus gebruik kunnen maken.


Hoe zit het met borg betalen? Het gebruik van de bus is gratis; wel vragen we €200 borg. De borg krijg je weer terug als je de bus hebt ingeleverd. We inspecteren dan de bus; is alles in orde dan krijg je je borg direct terug.


Waar haal ik de bus op en waar breng ik hem terug? Ophaal- en afleverplek worden met je afgesproken als je de bus reserveert. Dit zal over het algemeen dicht in de buurt bij ons kantoor op Zaamslag zijn.


Wie bel ik als ik vragen heb als ik de bus in gebruik heb? Tijdens kantooruren bel je naar ons kantoor 0115 – 43 25 14. In de bus ligt een flyer met de telefoonnummers die je kunt bellen buiten kantoorturen en in het weekend. 


Is de bus verzekerd? Natuurlijk! Als je de bus ophaalt krijg je de groene kaart mee en schadeformulieren en uitleg wat je moet doen in geval van schade.


Moet ik benzine betalen? De bus is volgetankt als je hem ophaalt. Alleen als je tussentijds moet tanken, dan zijn de kosten voor je eigen rekening. Je hoeft de bus niet afgetankt terug te brengen.

 

Staat jouw vraag er niet bij? Bel ons gerust op 0115-432514 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.